2010-09-18

SHOPPING!!

No words necessary!







7 kommentarer:

  1. De ser ut som om ni skulle behöva be om en större säng.Keep on shopping!!!!!!!!!!

    Kram Pappa

    SvaraRadera
  2. oj vilka av era svenska kläder får stanna kvar i usa när ni skall packa ner allt detta skall bli kul att se allt när ni kommer hem .Kram på er Mamma

    SvaraRadera
  3. Haha. Det är DET jag pratar om! :D

    SvaraRadera
  4. Ha ha inte illa shoppat ;)
    But i LIKE!!!!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, en resväska extra när ni åker hem med andra ord ;)
    Ni ser ut att ha det riktigt bra. Nu tycker jag dock att det snart är dax för er att komma hem. =) Puss

    SvaraRadera
  6. Wohooooo, that´s more like it, hahahahaha. Visst är det roligt att shoppa där !?!?!? Sist jag åkte hem kostade det lika mycket att betala övervikt som det gjorde att skicka med posten så då är det ju bättre att ta det med sej. Max 32kg per väska. Väger det över får ni plocka bort det !!! Jag betalade $100 för två väskor. Guuuud, vad mycket ni hinner med !!! Måste vara skitroligt :) Vi hörs och syns, Kram. P.S Rebecka, jag tror inte att Chrille behöver hålla handen så länge dom inte spelar "Soloken", hahahaha.

    SvaraRadera