2009-05-26

Meddelande till Bebis!

Hej lilla LiseBebis!
Jag vill bara säga att jag längtar efter att du ska komma ut och hälsa på oss här i den stora världen. Fast du får se till att komma ut inom två veckor eller helst vänta några dagar efter planerad ankomst så jag hinner komma hem från Turkiet först.
Jag hoppas att du inte ställer till för mycket besvär när du kommer ut, utan håller in armar och ben ordentligt så det inte blir jobbigt för din lilla mamma. På tal om din mamma så känns det lite overkligt att hon ska bli a big momma! Min lilla Lisestar!

Ta väl hand om dig lilla Bebis och var rädd om din mamma och pappa!

Vi ses snart..
Puss och kram
Tant Becka

2 kommentarer:

  1. Goaste!!

    Tack så mycket.
    Ett uns gråtmildhet kom över mig.

    Jag vet, det känns lite konstigt att jag ska bli mamma. Hur det kommer att bli, kan jag ju aldrig föreställa mig. Det får bara framtiden visa.

    Men jag är väldigt tacksam och glad över att jag har en så fin vän som du.

    Hur mycket kärlek som helst till dig!!

    SvaraRadera
  2. nu blev ju JAG fan bölig. du är så fin. puss.

    SvaraRadera