2009-05-19

Favorit i repris!

Sista fixet innan Eurovision Song Contest!
Me and beautiful Maria!
Sötaste paret!

Strike a pose!


Rebecka upphöjt till två..


Om vi böjer oss ner så kanske vi kommer med på bild


TIIIMMMMEEEEE!!!


Trooottt...


The gaycouple! Soon to be sambos :P


Say what??!!



Dancing Queen!

Grabbarna fick dansa för mig när jag vilade mig. Inte skönt att dansa i high heels.

Kvällen var bra, rätt låt vann för en gångs skull och när fåglarna började kvittra och solen försökte dra sig över horisontlinjen, gick jag och mina kära vänner sakta hem genom stan...












5 kommentarer:

  1. Det var en kul kväll =) Sådana vill vi ha mååååånga fler av. Puuuusss

    SvaraRadera
  2. Yeah! let's do it again soon =) Om det är ljust ute och fåglarna kvittar när man kommer hem så vet man att det var en lyckad kväll/natt.

    SvaraRadera
  3. That was an awesome night! I'm in loooooove with a faaarytaaaaa-aaale, even thoouugh it huuuurts.

    Let's play that shit again!

    SvaraRadera
  4. alla har redan sagt det jag vill säga. det var en skitjävlabra kväll! och du var lätt snyggast av alla. :) puss.

    SvaraRadera
  5. by the väg, rikigt osöta bilder på mig. tackar.

    SvaraRadera