2009-05-11

Greys och lite gym

Ikväll är det så äntligen dags igen att ta itu med träningen. Har varit ett för långt uppehåll dessvärre, men nu jäklar är det dags. Jag har ju fortfarande 4 veckor kvar till Turkiet och beach-09... Haha!
Efter svettningar på gymmet ska jag och Rebecka bege oss till visitörsgatan och Maria för ytterligare nåt avsnitt av greys anatomy. Härligt!
Idag har jag även hängt på mig min stegräknare, tänkte kolla hur mycket jag egentligen går här på jobb, sist jag hade den på mig gick jag 15000 steg bara på jobb så vi får väl se vad den slutar på idag. Jag återkommer med besked.

Nämde jag förresten att det är 4 veckor kvar till Turkiet?? Ja, alltså bara 4 veckor kvar. Till Turkiet. 4 Veckor...

4 kommentarer:

  1. om man ska vara riktigt noga, och det ska man, så är vi i Turkiet om exakt 26 dagar. SÅ ÄR DET! :)

    SvaraRadera
  2. vilket datum åker ni? Jag åker på torsdagen 4/6 så jag åker säkert innan er=)

    SvaraRadera
  3. Det blev Kreta för min del, försökte hitta något billigt och då va det bara Kreta vi fick upp. Men jag är lite avundsjuk på er all inclusiv.

    SvaraRadera