2009-05-07

i sjukhusets tecken

Dagen har gått lite i sjukhusets tecken. Efter jobb åkte jag, Maria och John till vaccintationskliniken för att få vår andra spruta av twinrix innan vi ska åka till Turkiet. Väl där dök Rebecka också upp för att hålla oss sällskap och sedan göra oss sällskap hem till mig för att kolla på greys (vi har precis börjat kolla det från början och det är helt spectacular).

Så kvällen ikväll: +spruta -600:- + smörgåsbord + greys - tårar + de bästa vännerna = en torsdag utöver det vanliga!

Nu: sängen!

Imorgon: Naprapat (thank heaven)

Puss o kram

4 kommentarer:

  1. Jag vill se MERA!
    Tack för ikväll. Smörgåsbord är awesome =)
    Puss och god natt

    SvaraRadera
  2. vardagskvällarna har blivit lite som helger. man går och längtar efter dem. :) idag är det fredag. DET är awesome. schmack!

    SvaraRadera
  3. Greys är fantastiskt!! Har ni alltid följt det och nu bara bestämt er för att se det från början? Eller var det the virginity som åkte? I så fall vill jag hälsa er välkomna till klubben =) Pussen!!

    SvaraRadera
  4. Ja Greys är bäst. Tycker nästan bara att det blir bättre med vissa undantag med början av denna säsongen. Oj vad jag grät både förra veckan och denna.
    Puss och kram på er där nere i hbg.

    SvaraRadera