2009-05-17

Älskade ungar!


Idag har jag spenderat eftermiddagen med att passa Tyra och Zion. Dom är så goa ungar och det är en fröjd att passa dom. Inga bekymmer alls och när klockan var halv fem slocknade Zion i min famn och sen fortsatte jag och Tyra att busa i nästan en timme till. Vi slog kullerbyttor, gick rullebör (skottkärra för er icke-skåningar) ocg gjorde balletsteg med glada och ledsna gubbar.

Så skön söndag. Sen avslutade jag den med grillning hemma med pappa, Linda och natcho. Mysigt!



2 kommentarer:

  1. Så söta!!

    Sicken tur att de har en faster som kan en massa sånger =)

    SvaraRadera
  2. Och för övrigt så hade jag inte behövt någon förklaring på skottkärran. Har ju faktiskt släkt i skåne.

    Men det är visserligen ingen garanti för att jag ska förstå nästa skånska groda som hoppar ur din söta mun/dator =)

    SvaraRadera