2009-05-31

med slokhatt och champagne...







Igår var en konstig dag. Jag och Maria hade planerat att sola hela dagen, men när jag vaknade på morgonen var det mulet. Kul. Jaja, drog mig trots detta upp ur sängen, ut i köket, magen skrek efter frukost. Tar fram pålägg och öppnar skafferiet för att ta brödet. öppnar påsen och ser till min stora fasa: grönt... luddigt... mögel på min macka!! AAAARRRHHH!!

Nu är jag sur på riktigt. messar Maria, men hon är typ död o svarar vid halv tolv.. nåväl, vi kan ju inte sitta hemma hela dagen och tycka synd om oss själva utan bestämmer oss för att ta brunch i stan. sagt och gjort, promenad ner till stan, solen tittar fram så vi köper varsin baguette på Petters och sätter oss i solen. Bestämmer ganska snabbt att bikinis ska på så vi åker hem till mig och hittar världens bästa solställe där vi ligger i ca 30minuter innan vi blir rastlösa.. Efter en timme ger vi upp, går upp till mig o duschar, byter om (-vi ska inte gå ut ikväll va? - nä, det känner jag inte alls för. - bra då tar jag denna söta klänningen på mig... ) och sen sticker vi till maxi för att handla inför grillningen på viskängen utanför chrilles lägenhet.



Sen flöt kvällen på bra.. alla blev lite fnissiga av vinet och champagnen som vi firade med, chrilles manliga badrock hamnade i kylen och när klockan är halv elva säger maria: -det är ingen som e sugen på att gå ut?? jag är ju naturligtvis på den idén och ganska snart står Chrille och stryker sin skjorta, vi har vattenkrig i lägenheten och John kliar sig förvånat i huvudet och säger: - men vi e ju skittrötta, ska vi verkligen gå ut?? Jodu lilla JJ, tänk att det ska vi! Wihoo!



Sen bar det av till tempel, dans ett par timmar och sen hem och sova. En lyckad dag och kväll, som alltid.











Thanks you guys! I love you...


4 kommentarer:

  1. aahahahahaha. jag dör! I love the inlägg! världens, världens bästa helg! KICK ASS! love you. puss!

    SvaraRadera
  2. That night was FUCKING A W E SOOOOME!

    hahaha underbart beskriivet! klockrena bilder.

    SvaraRadera
  3. Hahaha det va lyckad kväll and more to come! Har slängt morgonrocken, ska köpa en ny MANLIG imorgon :)

    SvaraRadera
  4. Lät som en perfekt dag/kväll!! =) Det är så det ska vara. Spontant och kul!!

    SvaraRadera