2009-04-05

Big things in life!


Söndagen har spenderats först i Höganäs med mamma,pappa, Fredrik, Tyra och Zion. Vi har sytt om kläder, ätit vårrullar, avnjutit krabelurer, busat och kramats. Familjen är en bra uppfinning! :D


Framåt kvällen begav jag mig till Änglastaden för en mycket välbehövlig fika med min sis.. Sophie och jag hade mycket att prata om, livet i allmänhet och kärlek i synnerhet!
När jag körde därifrån kände jag mig alldeles uppfylld och kär, nu ska jag bara hitta någon att slösa min kärlek på..



Vackraste Sophie fick stå modell när jag ville ta en härlig vårbild!

Gårdagen var det ju Danmark med omnejd som gällde och ni ska få ett härligt bildinlägg imorgon, I promise... Men nu ska fröken Love sova lite..

God natt! Sov sött!

Puss

3 kommentarer:

  1. Big things in life...indeed! Tack vackra för igår! Lovely! Just lovely...Min kväll slutade med mobilen i soffan :) Puss söt

    SvaraRadera
  2. Fy sjutton!! Har du varit i LA och vänt?!!

    Kramen =)

    SvaraRadera
  3. HAHA! det tog lite tid för mig att heja LA? men nja.. den andra änglastaden.. Ängelholm. Same shit diffrent name ;)

    SvaraRadera