2009-04-27

Och helgen den börjar med Fredag...



Efter jobbet stack jag hem, hämtade katten, cabbade ner bilen och cruisade till Höganäs för att fixa grillkväll med Rebecka, Maria, John och Chrille.
Jag kokade pasta, gjorde pastasallad, förberedde mina laxbitar och fixade och donade innan mina vänner kom strax innan halv åtta. John och Chrille blev grillmästare och såg till att deras töser fick mat i magen! Efter middag, skratt och gamla godingar på stereon följde vi Bex till bussen eftersom hon var tvungen att jobba på lördagen. Sen begav vi oss hem till mamma och pappas hus igen, slappade i soffan ett tag, kollade en galen DJ (eller VJ??) på ZTV och sen, när jag och Maria typ somnat i soffan, begav sig gästerna upp till sovrummen och jag och Lexus la oss på soffan. Det var ju en ny dag med mycket aktiviteter på lördagen så det var tid att sova! God natt!





och sen blev det....










2 kommentarer:

  1. det var en riktigt myspysig fredag. och väldigt härligt att promenera i höganäsnatten. jag sov som en gris sen. :)

    SvaraRadera
  2. Ja det blir nog inte mycket bättre än så =)

    SvaraRadera