2009-04-27

.. och avslutas med Söndag!

En trött Rebecka vaknar av klockan när den ringer kl 8. Tror inte det e sant, jag gick ju precis och la mig. Det måste ha blivit något fel. Men nädå, idag ska vi ju ha dansuppvisning med dansskolan och då ska vi ju va där och repa hela dagen.


Trots många gäspningar, lyckades jag med hjälp av en slurk red bull och litta socker ta mig igenom två föreställningar utan missar och kände mig faktiskt ganska nöjd när jag körde hem.


Trollade snabbt bort smink och hår när jag väl kom in i lägenheten och sen avnjöt jag resten av kvällen på balkongen med Harry Potter och Lexus.


Skönt!



2 kommentarer:

  1. måste bara fråga, är det du som har sytt och klippt det gröna tyget helt själv? vähäldigt proffsigt gjort måste jag säga. ;)

    SvaraRadera
  2. Nästa gång kommer vi kollar =) Nu vet jag att du kan sjunga nu vill jag se dig dansa också.

    SvaraRadera