2009-03-16

schlagerfinal de luxe


Så var det äntligen dags. Le grande finale! Jag hade bestämt mig för att skona Maria o John från ännu en dårkväll hos dom o bjöd således in hela gänget till min enkla boning.
En bra stund innan kom Vj, Bex, Maria, Linda o Cecilia för att glittra glittra och glittra... (hela min lägenhet glittrar fortfarande)


Sen flöt det bara på, alla kom, alla såg, fel brud segrade!
Men kul var det, eller hur?




Där finns såå många härliga bilder, men datorn är seg och kvinnan bakom tangentbordet är också seg, så ni får hålla tillgodo med dessa.

Avslutar med den bästa bilden för kvällen!





TACK för ännu en grym kväll älskade vänner!
Puss och love

4 kommentarer:

  1. tack själv för en grym lördag! en grym helg rättare sagt! sjukt kul, som alltid. puss puss och en jävla massa kärlek. :)

    SvaraRadera
  2. Rosa is da shit!

    SvaraRadera
  3. woho. med på första bilden... "typ".

    SvaraRadera
  4. Håller med Maria, det va en grym lördag. Tack för att du tjatade ner mig ;) puss på dig

    SvaraRadera