2009-03-02

Hittar ni hit??

Så... då var det officiellt! Nu har jag ny bloggadress... Jag skulle vara tacksam för en liten kommentar så jag vet att ni hittat hit (är ju även nyfiken på vilka galningar som egentligen läser min blogg.. hihi)



Ni får ha lite överseende i början då denna sidan ser helt annorlunda ut än min gamla, men ska försöka att få rätsida på den snarast!



Så länge kan jag underhålla er med en danssekvens från lördagens festtillfälle... HAHA!

(ber om ursäkt för att den är på fel håll, jag skyller på Rebecka, det är hon som har filmat)







Kul att ni är här, hoppas jag fångat ert intresse för att fortsätta följa mig och mina tankar!


KÄRLEK!

6 kommentarer:

  1. Härmed meddelas att jag har hittat hit! Pussen!!

    SvaraRadera
  2. Självklart har man hittat hit. Jag saknade dig i helgen. Va ute med Sanna men jag hade så gärna velat ha dig för jag lovar att vi hade haft superkul. Hoppas på näst nästa helg ;)

    SvaraRadera
  3. jag har hittat hit, men det visste du nog redan. sötnos! puss.

    SvaraRadera
  4. Jag hittar dig var du än är i värden.Kram

    SvaraRadera