2009-03-14

Hårfärg och white Lion

God morgon kära vänner!

Sitter här och äter frukost, har precis slängt i en hårfärg i håret så nu blir jag rödhårig igen.

Lyssnar just nu på white lion och deras "when the children cry" och blir lite smått nostalgisk. Som vi repade den jag och Jimmy back in the days, kommer du ihåg min vän?



Ikväll blir det schlagerfinal här hemma med the best of the best (ja, förutom dig då Daniel.. haha) och jag, Bex och Maria tänkte köra på glittertemat!

Men först ska jag köra cabben (YES!!) till Höganäs och lämna Lexus, köpa snacks och städa lite innan dom kommer..



Jag återkommer, var så säkra...

Bild från The Tivoli förra helgen.





Ses ikväll!
Puss puss

4 kommentarer:

  1. Se där ja!! Nu börjar det ordna upp sig =) Blev riktigt fint! Lördagspuss!!

    SvaraRadera
  2. tack söta Lisen! Ja, sidan känns helt okej nu, med tanke på att jag bara modifierat en befintlig profil... e ju inte så datakunnig ju haha! Ikväll blir det schlagerfinal här hemma o vår lilla VJ har ju kommit ner o ska mysa med mig ikväll. Du saknas här hjärtat! Men snart ses vi o då ska vi MYYYSA! Puss

    SvaraRadera
  3. Det kan du räkna med! Got much love to ya..

    SvaraRadera
  4. Åh, vilket jättefint kollage! Man blir glad av att titta på det =) Ha en fantastisk dag du fantastiska kvinna!

    SvaraRadera