2009-03-29

Älskade Göteborg...

Tänk vad vänskap kan göra för själen. Att man kan vara så lyckligt lottat att ha så många fantastiska vänner runt omkring sig är inget annat än ett mirakel!
Ni vet att ni äger hela mitt hjärta!


Men.. nog med detta sentimenala tjafset, ska ju faktiskt berätta om min Gbg-helg. Here goes:

Lämnade jobb strax efter 18, tog vägen om Höganäs för att låna pappas bil (bättre komfort och navigator) och sen bar det av mot Vjs lya. Jag hade fått sms om att maten stod på bordet kl 21 och att vi även skulle få sällskap av Lisen denna kväll. Härligt! Båda mina sambosar på en gång!

Som om inte det var nog dök även Liselotts sambo Jonas upp och efter lite tisslande och tasslande från Lisens sida, visade det sig att hon hade en liten surprise. Nämligen Joppan, vår gamla klasskompis från Markaryd o Bjärnum. Så himla mysigt och roligt att se henne igen, det var år sedan sist...
Så det blev Tacos, mycket prat och magkännande under kvällen tills klockan närmade sig tolv och det var dags att krypa till kojs.



Lördagen gav shopping, glass, våfflor och trevlig middag på Svarta Oliver.

Att få känna bebisen sparka var något vi alla hoppades på, men den var väldigt lugn och stilla hela helgen.

Efter skoshopping är man värd lite glass, även om jag o Vj missuppfattade och köpte Big Pack glass att äta hemma istället. Så kan det bli!

Ja, våfflor och klädbyten, allt på samma gång!


Ska vi nu spana på killar kan vi ju lika bra göra det ordentligt tyckte VJ...


Jag ville vara lite rockchic och var tvungen att prova Joppis skitsnygga skinnjacka!

Sötaste Helene gjorde oss också sällskap på restaurangen. Mysigt!!

Lite trångt, men vad e det man säger? Finns det hjärterum så finns det stjärterum.

HAHA! Den här saken hittade jag också när jag var uppe.. Det måste va en "go gubbe från Göteborrrrg!" man får tillochmed kräka honom i håret om man vill.. Konstigt folkslag dom där göteborgarna ;)



Tack fina ni för en härlig helg!


Kärlek!

3 kommentarer:

  1. du har det bra du. vilken underbar helg du verkar haft. :) du får berätta allt ikväll. puss babe.

    SvaraRadera
  2. Åå vad stor hennes mage blivit nu =)
    Tack för en riktigt trevlig kväll och promenad.
    Puuuss

    SvaraRadera
  3. Tusen tack själv gosedej!! Det var hur härligt som helst =) Pussokram

    SvaraRadera