2009-03-22

Där är en stig!?!




Söndag. Ny tradition. Promenader med mina älsklingar. Denna gången bar det av till Kullaberg och en promenad from hell!


Vi gick över stock och sten tills det plötsligt tog stopp och berget tornade upp sig framför oss. Men Hey! Har vi kommit så här långt så kan vi ju inte bara ge upp. Snacka om att jag fick äta upp mina ord när vi väl började klättra uppför berget med typ 90 graders lutning..



Men upp kom vi till slut och då kände vi oss som Neil Armstrong på månen eller något. Adrenalinet pumpade rejält!


Frågan är ju bara hur vi ska kunna toppa detta nästa gång?!











Lägger även in en liten film så ni får se hur brant det faktiskt var på vissa ställen!













Tack för idag och god natt!

Ny vecka, nya galna upptåg.

Heppådeh!




3 kommentarer:

  1. I'm just happy to be alive.

    SvaraRadera
  2. haha. vilken jävla promenad alltså. jag håller med john, jag är glad att jag lever! :) puss babe.

    SvaraRadera
  3. Helt sjuk runda.Det kan man lätt kalla ett äventyr =)

    SvaraRadera