2009-03-21

dinlenceye çıkmıştır

Nä jag har inte blivit galen. Ja, det betyder något speciellt. Det betyder:
Hon är på semester!
Jaa, inte än, men v.24 sticker jag, Maria och John till Alanya i Turkiet en vecka! Ska bli såå skönt och välbehövligt!

Tror nog vi kan stå ut med lite Sol och Värme då.. hihi..
Så här kommer det se ut:




Härligt eller hur??



O lätt att jag ska köpa ett par sådan här skor, skitcoola! HAHA!

Men än är det ett tag kvar så tills dess säger jag:

öpücük ve hoşça kal





4 kommentarer:

  1. oooh, i can't wait! ska bli så jävla underbart. kom igen nu vecka 24, KOM IGEN! :)

    SvaraRadera
  2. jag tycker vi alla ska gå omkring med de skorna. lättplättfettslätt!

    SvaraRadera
  3. Jag vill ju oxå följa med:(

    SvaraRadera
  4. Ja vi med, men vi får njuta av dom andra två själva istället.
    Nästa år blir åker vi alla =)

    SvaraRadera