2009-03-26

Magknip..


Idag gick jag hem från jobb för jag hade en hiskelig magknip och mådde illa.. Usch! Tycker inte om att va sjuk o just nu har jag inte riktigt tid med det för det är väldigt mycket på jobb. Men ska försöka gå på jobb imorgon, jobba ikapp lite och sen förhoppningsvis köra till Göteborg på kvällen. Ska upp o mysa med mina sambosar!

Annars har det inte hänt så mycket nytt på sistonde, livet går sin gilla gång och det är bara att flyta på, vad kan man annars göra?

Har dock ganska många vänner som har avslutat långa förhållanden och jag kan inte låta bli att undra, skulle inte 2009 bli ett bra år? Men det är klart det är ju bara mars nu och det kan ju fortfarnade hända mycket positiva saker... Jag hoppas på det! 2009 ska ju vara mitt år :D


Nästa onsdag är det dags! då är det vår! Då ska pärlan ut och rastas igen. LÄNGTAR!!
Nä, nu ska jag och Lexusen fixa lite mat, ha en bra helg, det ska jag förhoppningsvis ha!
Puss

2 kommentarer:

  1. Nä, men nu får mina älskade vänner sluta att blir sjuka. Vj är ju också krasslig. Knapra pepparkorn och c-vitaminer så hoppas jag verkligen att helgen blir av. Längtat så efter höjdarhelgen!! Friska pussar och kramar =)

    SvaraRadera
  2. Det som till synes verkar positivt kanske i slutändan visar sig vara raka motsatsen och vice versa. Så ge inte upp hoppet...

    SvaraRadera