2010-01-14

Modell för en dag...

Hej!

Var hundra år sedan jag skrev här sist och är inte ens säker på om jag kommer fortsätta efter detta heller men vi; jag, Maria och Rebecka, var ju iväg på modell för en dag på the studio i Malmö i söndags och jag tänkte att jag kan ju ladda upp bilderna så ni kan se hur dom blev. Man kan väl säga att det var mycket roligare att bli stylad och fotograferad än att se bilderna sen ha ha, men det var väl värt turen till malmö och pengarna man spenderade på bilderna sedan.

Till helgen blir det filmmys hos John och Maria, jobb, kalas för Marcus (Chrilles lillebror) sen tjejpartay hos Annis i hennes nya lägenhet och sen... sen mina vänner... sen är det dags för Ullared!!!!

Minns ni sist jag var uppe? Det var knappt ett år sedan, jag och Rebecka startade hemifrån okristligt tidigt, proppade bilen full med Cd-skivor from way back when och körde. Mot Ullared och en lång kö som sakta ringlade sig ut mot skogen bakom. Dessutom duggregnade det så vi var dyngsura när vi väl kom in, men vad gjorde det? Vi var i lågprisshoppingmeckat och hade snart fyllt vagnen med schampoo och folie, trosor och diskmedel, ansiktsmasker och ullstrumpor. Och Sex and the city. Denna fantastiska film som nyss kommit ut på bio vid den tidpunkten. Jag minns att vi står i rulltrappan ner till teknikavdelningen och plötsligt släpper Bex vagnen och rusar ner dom sista metrarna för att hugga, vad hon tror, är de sista filmerna kvar på Ullared. Det visade sig snart att det fanns en hel pall med filmer sidan om... Haha... Men hon fick lite motion iallafall!!

Nåja nog om det, nu väntar jag på att kärleken ska komma ur duschen och sen blir det Csi i sängen innan vi slumrar in för natten.



Goo Natt!

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha. den turen glömmer vi jag aldrig. Fick oss (jag och Fredrik) ett skratt när jag läste om filmerna. Hade ju nästan glömt detta. Ska bli kul på söndag. Nä ska vi åka då? Det är frågan och kommer det att spöregna då med? ;o)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Sant, det var roligare att bli stylad än att se resultatet. ;) CSI är skiten! Dessutom är det fredag som om vi menade det idag! Mhm! :) Puss.

    SvaraRadera