2010-01-21

helt ärligt!

nu är jag trött på allt skitsnack som når mina öron hela tiden, sluta snacka om folk som inte är där. Har man problem med någon eller något speciellt någon person gör så SPEAK UP! säg det till personen i fråga istället för att säga det till alla andra... Det är väl mest ärligt eller?
Så kom igen nu, kan vi inte lova varandra att 2010 blir ett ärligt år? ett år utan spel, utan lögner och utan skitsnack? Så tror jag vi alla kommer må lite bättre faktiskt!
Det finns ju positiva och negativa saker att säga om alla människor annars vore vi ju inte mänskliga, men kan vi inte bara rikta in oss på dom positiva? Okej? :D

Jag börjar med att kasta positiva komentarer på några av mina vänner så kan ni väl fortsätta på era och så gör vi tillsammans 2010 till ett positivt år. Here goes!

Rebecka: Du finns alltid där, alltid. Jag tror aldrig någon kommer förstå vår knasiga humor och jag älskar att vi tänker väldigt lika om väldigt många väsentliga saker.

Maria: Ingen får mig att skratta som du och vi har upplevt så mycket härliga saker tillsammans den korta tiden vi har känt varandra och jag hoppas på många fler härliga minnen i framtiden.

Vj: Min klippa när livet stormar. Tryggheten och kärleken personifierad tycker jag du är!

Liselott: Sötaste vän! även om du är långt borta så kan jag alltid känna din närhet och din vänskap. Det är fantastiskt att när vi väl ses så är det som om det var en timme sedan sist, aldrig något knasigt.

sist men inte minst min Christian: min vän, min älskade, mitt allt... Inga ord behövs!

Till alla mina vänner vart ni än är, ni betyder allt för mig och jag gör mitt bästa för att vara er alla till lags och finnas där för er i ljus och mörker!

Puss

2 kommentarer:

  1. Så mycket som vi har skrattat ihop det senaste året, borde betyda att vi är odödliga. Minst! :) Bästa minnet är nog Turkland. Eller picknicken utanför Chrille, som slutade med värsta utgången. :) Aj love you iaf! Puss.

    SvaraRadera
  2. eller Danmark/sofieroglass/grillning/filmmysdagen kanske? eller... eller... finns hur många som helst! Aj löv u 2! MFBFF! Puss

    SvaraRadera