2010-01-28

Den stundande helgen..

Snart är det dags för helg, men inte förrän lördag klockan två då jag tyvärr måste jobba på lördag, eller ja jag jobbar varannan helg numera så det är väl bara att vänja sig. Iallafall, lördagen kommer efter jobb att bjuda på tjejfest/födelsedagskalas hos Sandra i Påarp och sen har jag visst lovat en utgång på det... OOOOKKEEEEEY! :D Bäst att hålla sig till löftet annars riskerar jag att få "blicken" av chefen och det vill man inte för allt i världen! ;) På söndagen är det kalas för Chrilles syster och efter det degande resten av dagen, hoppas jag iallafall...
I övrigt händer det inte så mycket, har blivit med Iphone, men den är inte igång än då jag var tvungen att portera mitt nummer, fått ett sånggig på ett dop om två veckor och väntar ivrigt på våren (who doesn't).

Nä detta var ungefär lika upplyftande som så jag känner mig just nu haha, så jag skiter i det!

Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses älskade vänner!

Puss och god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar