2010-01-18

Ingen kö...



Tro det eller ej, men det var ingen kö in på Ullared, jag skulle tillochmed kunna sträcka mig till att säga att det var nästintill folktomt. Så himla skönt! Vi var därför snabbt igång med att slänga rengöringsmedel och krämer och diverse annat tjafs i vagnen och vi unnade oss t.om en fika inne på Gekås något som jag aldrig gjort innan.
Några timmar senare lämnar vi Gekås med fullpackad bil, smaskar godaste muffinsen på vägen (Tack Millan) och lämnar av mamma i Höganäs innan färden går vidare till Domaregatan där vi släpper Rebecka innan vi åker hem till vårt...


Ännu en lyckad Ullaredstur och jag kan verkligen känna att det kommer bli en kär tradition i dom Rebeckanska liven, eller?




Nu blir det städ här hemma innan jag ska köra till Högänas och äta på konditori med älskade Tyra och mamma. Vi ska fira Tyras fyraårsdag och det ska såklart göras med dunder och brak!


HURRA!!




2 kommentarer:

  1. Det var AWESOME!! Ska vi åka på söndag igen och ta allt de vi glömde :D Ses Snart Puss

    SvaraRadera
  2. Det kommer garanterat att bli en tardition. Har precis haft en "peel off" mask på mej och nu blir det sängen =) Puusss

    SvaraRadera