2009-07-11

Frukost!

Sitter här hemma, har gått upp för en stund sedan, men då kylskåpet gapar tomt hamnar jag framför datorn innan jag tänker dra till ikea och kanske äta en korv till frukost där. Då plötsligt ringer det på dörren.. Vem är det såhär på morgonkvisten?
Öppnar dörren och där utanför står maria och john med en påse som dom glatt överlämnar och sen går igen.
Jag går in i lägenheten, öppnar påsen och ser till min glädje: Köttbullemacka, ostoskinkmacka, kokt ägg och lite kakor till efterrätt. HALLELUJAH!
Vad har jag gjort för att förtjäna såna fantastiska vänner??
Tack älsklingar, ni räddade hela min morgon!

Puss på er!

4 kommentarer:

  1. Jag fick minsann ingen frukostpåse idag, dåligt att ingen kunde köra upp hit för att ge mig frukost på sängen;)

    SvaraRadera
  2. Hade du varit här hade jag definitivt kommit med en :P

    SvaraRadera
  3. jjtilly och chefensöndag, juli 12, 2009

    klart att du måste ha i dig en frukostajävel. Och vi kör ju alltid runt med en färsk lyxfrukost i vår bilajävel.. så det passade utmärkt att bara svänga in och överlämna den till vraket på volontärsgatan :D

    SvaraRadera
  4. jjtilly och chefensöndag, juli 12, 2009

    VJ

    Vi får börja ha två paket frukost i bilen framöver då.. så vi kan köra "inom" och lämna ;)

    SvaraRadera