2009-07-04

Göteborg..

Sitter i Vjs finfina lägenhet just nu, Vj är och handlar och Maria står i duschen. Vi har haft en riktig höjdardag med bebiskel med Marion, shopping och en tur i Flumeridern på Liseberg för att svalka oss. Efter det gick vi tillbaka hem, bytte om och tog på oss bikini för att halvsova i parken en timme eller så... Och nu är vi tillbaka i lägenheten igen, det börjar dra ihop sig till mat och sen fixelifix för utgång på Nivå.
Jag kommer på mig själv med att njuta, bara njuta.
Jag är i Göteborg med mina bästa vänner, solen skiner, mobilen pockar på uppmärksamhet lite då och då och jag bara ler! Jag mår såå bra! Och inget ska få grusa min lycka, hör ni det? Inget!

Nä, nu är det dags, lite mat, lite red bull and we're good to go!

Ses kära vänner!
Puss puss

3 kommentarer:

  1. Och nu har ni lämnat mig så jag får sitta och svettas i lgh själv:( Hoppas resan gick bra hem. Tack för en helt fantastisk helg, en repris på det.

    SvaraRadera
  2. boom boom pow säger jag bara =) tur man inte vaknade :P

    SvaraRadera
  3. jag älskar denna helgen, också. fan så bra vi är! semesterkänsla all the way. love love love. :)

    SvaraRadera