2009-07-21

paus...

Jag kommer ta en paus i mitt bloggande ett tag framöver nu. Jag har bloggat i ganska exakt ett år nu och har för tillfället varken tid eller inspiration till det. Bloggandet, som började som en kul grej, har blivit ett måste.

Och så vill jag inte att det ska vara.

Så nu får rebeckapaulssons blogg ligga på is ett tag. Kanske kommer jag tillbaka, kanske som den var tidigare, kanske i en ny form, the one who lives will tell.


Jag har istället startat ett konto på bilddagboken http://prettyinpink83.bilddagboken.se/ så att ni alla kan följa mina bravader.. Mer bilder, mindre text men samma Rebecka.


Vi hörs och ses kära ni och tills dess Ta väl hand om er!


Puss och all min kärlek


4 kommentarer:

  1. snyft, lite ledsen i ögat blir man att man inte kan läsa om alla dina bravader. Jag får helt enkelt höra om dom när vi träffas istället. Ses snart. Pusspuss

    SvaraRadera
  2. jag gillar det. ser fram emot bilddagboken. :) puss.

    SvaraRadera
  3. Ändå bra att hålla igång ett helt år!!
    Bra gjort!!

    Trist dock för lilla mig, men jag är ju inte direkt den mest aktiva bloggaren heller för tillfället. =)

    Ska hålla kollen i din bilddagbok.

    Pussen!!

    SvaraRadera