2009-06-02

Längtar...

Tänk.. nu åker jag snart på min efterlängtade semester. Som jag behöver den känner jag... har varit mycket den sista tiden men nu ska jag äntligen fly verkligheten ett tag, bara sitta i en solstol hela dagarna, läsa en bok, slappa, leka med mina kompisar efter den där kvarten när jag sen blir rastlös ;) Bara få värme och sol och kärlek! Underbart!
Och sen kommer jag hem och har ännu mer spännande att se framemot. En hel sommar full med bus och skratt och spännande möten, hur ska allt sluta egentligen? Något som jag dock är helt säker på är att 2009 ÄR mitt år. Vad som sen händer för att förgylla det, well only time can tell :D

Nu ska jag packa!
Bring on tomorrow...

Puss

2 kommentarer:

  1. Jag tror på 2009!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt med GIRLPOWER!!
    Det är så himla gött när man känner så. Att ens tid är NU!!!! Underbart att du inte kastar bort den utan nyttjar den på bästa sätt!

    Love you!!

    SvaraRadera