2009-06-18

åh härliga långhelg!

Nu har mina töser precis lämnat Volontärsgatan. Helgen började bra, Maria, John och Chrille mötte upp mig på jobb och sen gick vi till Max för att tillsammans med Rebecka och Fredrik äta lite kvällsmat innan midsommarmatsshoppingen på Maxi Råå. Jag tyckte vi löste det ganska smärtfritt med tanke på att vi var 6 viljor och en stor vagn, men ganska snart var vi klara och då delades vi i två gäng, töserna på ett håll och pågarna på ett annat.
Den kvinnliga delen av gänget åkte hem till mig där vi letade maskeradkläder och kollade på Greys.. Så härligt när det är vi allihopa tillsammans, det blir liksom bäst då!
Och imorgon ska Vj också ansluta sig till oss och det blir om möjligt ännu bättre..
Undras förresten om Liselott ska få ett midsommarbarn eller om den stannar inne ett tag till? spännande!!

Nä nu blir det sängen, ännu en innehållsrik och fantastisk helg väntar mig!

Puss och kram och GLAD MIDSOMMAR!!

2 kommentarer:

  1. hoppas ni får skoj ikväll =) kram

    SvaraRadera
  2. Glad Midsommar!!

    Jag har gett upp nu.
    Det kommer nog inte att komma någon bebis, EVER!!!! Men det är gott med jordgubbar =)

    Hoppas kvällen varit grym!
    Nu ska jag nana..

    Kössen på sig!!

    SvaraRadera