2009-08-25

Jag har inte glömt er...

...och jag lever! Det har inte blivit så mycket bloggande på ett tag nu och det beror ju på att jag har haft semester och helt enkelt haft annat att göra i veckorna.
Men nu traskar livet på i sin vanliga bana igen. Det håller på att renoveras för fullt i mitt kök, pappa är där as we speak, jag började jobba igen igår och har fått en ny kollega som verkar supertrevlig, på torsdag är det avtackningsmiddag för Muqaddas (som jag kommer sakna henne) imorgon ska jag kolla på greys med brudarna och idag börjar mitt aktiva liv igen, först med promenad med favoritMaria och om två veckor kör dansen igång med, stepp, jazz, dance och artisten, jag vill börja NU!
I övrigt mår jag väldigt bra, är officiell osingel och har en alldeles speciell någon som är hos mig när jag kommer hem ikväll. LOVELY!

Men nu kära vänner är det dags att börja jobba, ska försöka ikväll att lägga in lite bilder från semestern och så!

1 kommentar:

  1. Se där ja!
    Det avanceras på kärleksfronten =)

    LOVE IS IN THE AIR!!

    SvaraRadera