2009-08-08

Göteborg i mitt hjärta!

Sitter här och bara och njuter... Maria fixar maten i köket, Vj fixar det sista på sminket, John sitter vid sin dator och tillsammans med Christian spånar dom på matsedlen inför nästa vecka i Ystad och jag, Jag bara njuter. Mitt i all rörelse, bland nagellacksdoft och parfym, där sitter jag och inser att jag har det för bra. Jag har semester och är i Göteborg. Igårkväll satt vi allesammans inklusive Liselott, Jonas och Marion, på en filt i en park och åt pastasallad och spelade kubb (eller,ja, de andra spelade kubb och jag passade världens sötaste Marion). Idag har vi varit på shoppingrunda i stan och nu är det snart dags för grillning på Vjs bakgård.

Ja, nu var det tydligen dags att gå... Jag återkommer!

Puss o kram

4 kommentarer:

  1. Och nu va sminkningen färdig:) ska avnjuta en god middag

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade det AWESOME!! =)

    SvaraRadera
  3. Det var AWESOME!! :) som vanligt.

    SvaraRadera
  4. haha. ja, inte var det "twajjan" iaf. love you mest guys! puss.

    SvaraRadera