2009-09-04

Stockholm och glasögonmässa

Just nu befinner jag mig i Stockholm på inköpsmässa. Jag har sprungit runt hela dagen idag och blippat bågar och nu äntligen efter urdåligt mingel, mat på "broder Tuck" med Mange och Emma från Synsam Höganäs har jag kommit in på mitt hotellrum fått igång datorn och krupit upp i sängen. Imorgon blir det en hel dag fullspäckad med möten och på kvällen ska jag och Muqaddas mötas upp för en bit mat och sen bege oss till Cirkus för att titta på musikalen Cats. Det ska bli himla mysigt. Sen på söndagen har jag en hel dag till mitt förfogande då Magnus är på kickoff, så då tänkte jag sova länge, njuta av hotellfrukosten och sen gå en tur på stan innan färden går hem igen. Hem till hemmet, hem till katten och hem till kärleken. Underbart!





Men nu blir det till att sätta igång tvn och se om där är något man kan somna till..





God natt!





förresten... glömde säga att jag beställt nya glasögon till mig själv också. Ett par mikli (ja, ett tredje par mikli och säkert ett åttonde par totalt) men visst är dom snygga??


3 kommentarer:

  1. i'll be waiting :)

    SvaraRadera
  2. nämen så sött det blev när man gick in på kommentarer då:)
    du får heja på elin i cats från mig då:)
    det hade vatt bättre att ge några bågar till mig istället som åt minstonde använder glasögon;)

    SvaraRadera